måndag 11 februari 2008

10 år

Jag och Micke firade 10(!) år i torsdags (7:e februari). Jag hade beställt 10 röda rosor som skickades till hans jobb. Han blev jätteglad, såklart :-) Och vad väntade på mig när jag kom hem från jobbet då? Jo, en bukett med 10 röda rosor! Så nu står 20 st jättevackra rosor på köksbordet!


I helgen var mina föräldrar här. Eftersom vi hade barnvakt passade vi på att ta en dag i stan på tu man hand. Vi började med en duo-behandling på Roslagsspa med ansiktsbehandling/massage och kroppsinpackning! Superskönt och välbehövligt!

Avslappnade och lena som bebisrumpor gick vi sen och fikade latte, focaccia och semla på ett café på Odengatan. Därefter blev det ett besök på Jolo där jag fick mig en lektion i biljard :-)

Kul, men jag är verkligen inte bra på det...Behöver träna mer om jag ska ha en chans mot Micke!



Efter att ha blivit utspelad i 9-ball ett antal gånger gick vi till restaurang Capri Due vid St-Eriksplan och åt en underbar 3-rättersmiddag. Italiensk mat är både min och Mickes favorit och vi har svårt att välja något annat, kanske borde pröva nåt nytt nästa gång...



(Propp)mätta och belåtna tog vi sedan pendeltåget hem. Vi missade 1:a deltävlingen av melodifestivalen, men det kändes som det kvittade när vi fick veta att Christer Sjögren gått vidare..:-o Hallå liksom?

1 kommentar:

Åsa sa...

Grattis till 10 år! :-)
Tänk att det gått så lång tid. Det betyder att det var över 10 år sedan vi började på universitetet...
Vad härligt med en hel dag för er själva på stan! Det förstår jag var härligt.
Ha dé!
Kram Åsa